Reviews & klachten

Wij proberen constant onze webshop voor u te verbeteren. Geef ons na het ontvangen van de bestelling een review in het onafhankelijke Thuiswinkel review systeem. Zodat wij met uw review onze webshop verder kunnen ontwikkelen.

Hoe komen onze reviews tot stand:

Voor onze reviews werken wij samen met reviewplatform Kiyoh (Thuiswinkel Waarborg).
Na de aankoop nodigen wij onze klanten uit om een beoordeling achter laten. Deze reviews, die via Kiyoh worden getoond, zijn afkomstig van daadwerkelijke klanten die bij ons een bestelling hebben geplaatst. Hier zal ook op worden toegezien door Kiyoh.
Reviews die via Kiyoh op eigen initiatief zijn geschreven worden ook gecontroleerd en de klant moet sinds de nieuwe regelgeving (Europese Richtlijn modernisering consumentenbescherming, OMNIBUS) een bewijs van afname (bijv. een opdrachtbevestiging of factuur) kunnen uploaden voordat hij of zij op eigen initiatief een review plaatst. Alle reviews, zowel positieve als negatieve, worden getoond. De reviews worden automatisch online geplaatst. Reviews met een onvoldoende worden pas na 7 dagen gepubliceerd. Wij hebben de mogelijkheid om op deze reviews te reageren om zo eventuele klachten proberen op te lossen. Beoordelingen kunnen niet door ons worden aangepast of verwijderd. Kiyoh kan in sommige gevallen wel een beoordeling verwijderen indien dit niet aan hun richtlijnen voldoet. Wij maken geen gebruik van gesponsorde en betaalde reviews.

https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten
https://www.ekomi.nl/nl/sites/default/files/downloads/nl/Beoordelingsrichtlijnen.pdf

Wanneer u verdere vragen of tips heeft kunt u zich ook bij onze klantenservice melden:

Klachten:

Wanneer u klachten heeft over een door ons geleverd product of over onze dienstverlening kunt u dit telefonisch of per email. Na ontvangst van uw klacht zult u binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de

  • Geschillencommissie Thuiswinkel
  • Postbus 90600
  • 2509 LP te Den Haag
  • (www.sgc.nl)

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).