Retourneren

Wij van de Agrishop.nl proberen uw retourzending zo spoedig mogelijk te verwerken. Of het nu gaat om een retourzending voor het annuleren van de koop of een defect, onze klantenservice helpt u graag verder.

Retourzending bij annuleren van de bestelling:

Wanneer het door u bestelde product niet aan uw verwachting voldoet, kunt u dit zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling bij ons melden. Na de melding dient u het product binnen 14 dagen (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking aan onderstaand adres retour te sturen:

Agrishop.nl
Postbus 1
7468 ZG Enter

Voor een snelle afwikkeling van uw retour vragen wij u het ingevulde modelformulier voor herroeping bij uw retourzending te voegen modelformulier voor herroeping.

Voor meer informatie over het herroepingsrecht kunt u op bijgaande link klikken: https://www.agrishop.nl/herroepingsrecht U ontvangt het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele standaard kosten voor de heenzending van ons terug binnen 14 dagen na uw melding dat u van uw koop afziet. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen retour hebben gekregen of u hebt aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening, het volledige aankoopbedrag zal door ons retour worden betaald. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Bij verder vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice:

Retourzending bij een defect:

U hebt een defect product ontvangen, neem dan contact met ons op voor de aanvraag van een retourlabel. U kunt deze aanvraag doen via onze klantenservice:

U ontvangt dan van ons een retourlabel waarmee u kosteloos via PostNL het pakket direct aan onze serviceafdeling in Duitsland kunt retour zenden. Voeg bij de retourzending een kopie van de factuur met uw gegevens. Wanneer het product bij onze serviceafdeling is aangekomen ontvangt u een bevestigingsmail, en wordt het product zo spoedig mogelijk gerepareerd of vervangen voor een nieuw product.

Retourzending bij transporteursleveringen:

De producten die met onze eigen transporteur / expediteur zijn geleverd, kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
Voor het bepalen van de retourkosten en de datum voor het retour halen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice: